Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Перемоги в онлайн-торгівлі мало: Amazon планує відкрити супермаркети

Більше цікавих новин читайте на сайті - ОGLAVNOM.COM.UA

Нещодавно американський гігант електронної комерції Amazon відсвяткував перемогу над найбільшим конкурентом у США – бізнес-імперією роздрібної торгівлі Walmart. Проте, здолавши конкурента завдяки онлайн-торгівлі, Amazon націлився і на ринок офлайну, де на сьогодні він не може скласти конкуренції суперникам.

Як би парадоксально б не звучало, але в Amazon – найбільшого онлайн-ритейлера США – вирішили, що компанії потрібні демонстраційні зали. Мета – фізично презентувати нові власні торгові марки та торгові лінійки приватних продавців, що користуються з послуг компанії.

Amazon сьогодні активно розширює свій асортимент товарів під власними марками та ексклюзивних товарів сторонніх виробників. Пряму конкуренцію таким товарам складають добре відомо покупцям бренди, які легко знайти на полицях магазинів.

Це особливо актуально у зв’язку з експансією Amazon у сферу одягу. Дослідження, проведене компанією Gartner у 2019 році, показало, що модний одяг становить 48% з 433 власних торгових марок і ексклюзивних брендів, представлених на Amazon.

Створення власних демонстраційних залів звичайно ж не буде дешевим задоволення для гіганта електронної комерції. Проте продукція випущена під власною торговою маркою, як правило, забезпечує вищу маржу прибутку для роздрібної торгівлі, що може виявитися важливим компенсуючим фактором.

Іронічно, проте домінування Amazon у сфері онлайн-покупок, схоже таки спрямувало компанію у сферу, де покупці можуть походити між рядами та полицями товарів, можуть їх приміряти чи потримати в руках.

Більше цікавих новин читайте на сайті - ОGLAVNOM.COM.UA



Будьте первым, кто оставит комментарий!

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *